Friday, March 28, 2008

失眠

好久都没有失眠了. 不对, 应该说是早起了. 有时候, 我一直都会想着同样的问题. 我会一直在犹豫我以后会在那里, 过着怎样的生活... 有时候, 我也会想想下就睡着了...我忘了当初为何选了这一科, 而且我也开始犹豫到底我是不是真的适合?

已经3年了... 该想的也想了.. 读也读了3年. 明年的这个时候我也就要毕业了, 可是, 我真的没有很明确的方向, 只知道毕业以后都是要在政府医院4年... 不知不觉我也变了.

其实我真的不该想的太多... 因为 我也不知道我的路还有多长,多远... 往往梦想和现实是真的相差很远, 我想要的并不是我得到的.. 可是, 最重要的还是在过程中我学到和看到的东西... 我并不后悔我来到这里. 虽然我不是走着我想走的路,可是我走着的路带给我许多的快乐, 也让我理解更多的事情. 时间过了, 我也习惯了... 有时我会怀疑为何当初我会有着那样的梦想... 如果给我多一次的机会,我想, 我还是会选着这个地方.. 不会去发那当初的梦.

我想我真的是很矛盾, 也很奇怪. 可是我就是这样!

1 comments:

DodO^MontaGue- said...

no EMOing.
You are not ME.

Disclosure Policy

This policy is valid from 30 January 2008 This blog is a personal blog written and edited by me. This blog accepts forms of cash advertising, sponsorship, paid insertions or other forms of compensation. The compensation received will never influence the content, topics or posts made in this blog. All advertising is in the form of advertisements generated by a third party ad network. Those advertisements will be identified as paid advertisements. The owner(s) of this blog is not compensated to provide opinion on products, services, websites and various other topics. The views and opinions expressed on this blog are purely the blog owners. If we claim or appear to be experts on a certain topic or product or service area, we will only endorse products or services that we believe, based on our expertise, are worthy of such endorsement. Any product claim, statistic, quote or other representation about a product or service should be verified with the manufacturer or provider. This blog does contain content which might present a conflict of interest. This content will always be identified. To get your own policy, go to http://www.disclosurepolicy.org